Strasne zecy, pana....


27 lipca 2006

Jakis dziwny dzień dzisiaj od rana... Wszystko straszy... A cóż ja biedna takiego uczyniłam? No co? No nic! Wstałam o swicie (tzn. przed ósmą, a mam urlop, więc doceńcie!), wyszłam na poranną przechadzkę z suką mą ukochaną, kupiłam sobie bułeczki na sniadanko i (co mnie podkusiło?!?) gazetkę, żeby ją sobie przy porannej kawce poczytać, żeby wiedzieć co się w swiecie dzieje, żeby nie żyć jak cielę na łące... Po co, pytam, po jaką cholerę ja tę gazetę przywlokłam?
A teraz siedzę i się trzęsę ze strachu i ze wstydu zarazem. Bo otóż: "Unia się zezłosciła" - na Polskę oczywiscie, be Polska, be! "Nasi arcysojusznicy Amerykanie nie zaprosili Polski na międzynarodową konferencję w Rzymie poswięconą kryzysowi w Libanie", ojej, jak przykro... "PiS wyprzedza Platformę" w sondażach, rzecz jasna; jakies matołki-pijoki pobili Marokańczyka za to, że ciemny (hm, chyba nie robili mu testu IQ przed pobiciem?), LPR opowiada się za karą smierci (a co z arbocją w takim razie, panowie?), "87 polskich robotników wysadzono z samolotu na lotnisku w Singapurze za to, że palili papierochy (zgubny nałóg, od dawna trąbią o tym w telewizji i nie tylko). Dobrze nie jest. W miescie moim pani księgowa pewnej spółdzielni mieszkaniowej nad naszym pięknym jeziorem przewalała od kilku lat pieniądze za czynsz wpłacany przez mieszkańców owej spółdzielni. Sezon ogórkowy to się nazywa chyba czy jakos tak. Brak poważnych tematów, więc w mediach same błahostki. Ojć... juz się boję co to będzie po wakacjach, jak nasi parlamentarzysci powrócą z wysp gorących, opaleni, silni, wypoczęci. Co to się będzie działo...

Strasne zecy, pana...

4 komentarze:

  1. Anonimowy18:06

    Straszne rzeczy w tych gazetach piszą, to prawda. Moja rodzina przed wyjazdem w sina dal urzadzila glosowanie pt."Zastosowanie dla prasy codziennej". Jednym glosem (nie moim, gwoli scislosci) ostal sie nam normalny papier do pewnej częsci ciala;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I popieram w całej rozciągłości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy04:27

    I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:22

    Very pretty site! Keep working. thnx!
    »

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.