Krótka powtórka

22 listopada 2007

Wprawka przed maturą z języka obcego. Poziom podstawowy, część pisemna.

"Podczas pobytu w Wielkiej Brytanii kupiłeś ciągnikowy kultywator sprężynowy z zapasowym kompletem lemieszy półsztywnych i skaryfikatorem. Zauważyłeś, że uszkodzone było łożysko toczne baryłkowe wahliwe w mimośrodzie oraz brakowało połączeń gwintowych ze śrubą pasowaną o trzpieniu stożkowym. Chcesz zgłosić jego reklamację. Napisz na czym polega problem oraz gdzie i kiedy nabyłeś urządzenie i zaproponuj rozwiązanie problemu."

Dzięki Maćku, poprawiłeś mi humor :)

4 komentarze:

  1. Heh, dobre, dobre...

    OdpowiedzUsuń
  2. aż sie ucieszyłam, że maturę mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno śniłem koszmar o tym, że ni stąd, ni zowąd wróciłem do liceum. Groza jak u Kafki, stres większy niż w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to, znam.... Śni mi się, że zaraz mam klasówkę z historii albo, że siedzę na matmie i absolutnie "nie kumam" o co chodzi w zadaniu. Brr...

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.