...kapo aN


21 lutego 2008

Aura nie jest sprzyjająca. Tzn. jest sprzyjająca, ale nie ludziom, a choróbskom różnej maści. A, że ludziom się w głowach poprzewracało, to robią dziwne rzeczy. Na przykład jedna moja koleżanka (na L4) dzwoni i prosi o poradę, jak powiedzieć szefowi, że będzie musiała zrobić badania w szpitalu, bo ona się boi, że on będzie na nią zły. Wyłuszczyłam, że szef nie będzie zły i że ma spokojnie zadbać o zdrowie. Rozmowa trwała dobre 15 minut.

A w telewizji dla kobiet obejrzałam program na temat - jak się umalować do pracy, kiedy ma się 39 stopni gorączki, a chcemy wyglądać zdrowo. Były porady jak mieć piękną cereę, kiedy zlewają nas zimne poty i zdrowo wyglądające policzki.

A mi się wydawało, że jak człowiek ma 39 stopni gorączki to leży i się leczy, a nie paraduje wypacykowany i rozsiewa choróbsko.

No, ale ja jakaś dziwna jestem chyba. Szkoda gadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.