19 października 2011

Zmienialiśmy w UPC dekoder z analogowego na cyfrowy.

Miła pani, która się nami zajmowała 'zapomniała' nam jednak powiedzieć, że instalacja będzie kosztować nas 150 zeta.

Wczoraj do niej zadzwoniłam, powiedziałam, że coś jest nie tak, obiecała oddzwonić  'jak tylko dotrze do biura i na pewno zajmie się wyjaśnieniem sprawy'.

Od tego czasu nie odbiera ode mnie telefonów.

Się zdziwi.

Rachunek oczywiście zapłacę, bo inaczej mnie odetną, ale z mojej strony to nie koniec sprawy. Nawet jeśli pieniędzy nie odzyskam, troszkę jej humor popsuję.

Rzekłam.

2 komentarze:

  1. Anonimowy13:38

    I jak to się skończyło?
    Jakiś postęp? :)
    Powodzenia!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. A no skąd, pani nie odbiera. Tekturowy wróci z Anglii w przyszłym tygodniu to zdecydujemy co w skardze na nią napisać.

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.