Wakacje :)


3 lipca 2008

Cudowny pierwszy dzień urlopu. Zrobiłam sobie kawę, odbieram pocztę, pierwsza wiadomość - powiadomienie od Kalendarza Google: "Na dziś nie zaplanowano żadnych zadań". Mmmmmm....jak to się dobrze czyta takie wiadomości!

Do wszystkich, którzy mają w planach wyjście do pubu, żeby sobie po prostu porozmawiać i napić się przy tym piwa - nie siadajcie obok sporej grupy, która gra w Mafię. Nie pogadacie - tak przy tym wrzeszczą, obrażają się, a niektórzy się nawet przesiadają na krzesło obok. Barwny opis całego zajścia znajdziecie tutaj.

Dzicz, paniedziejku! Idę się oddawać lenistwu...

9 komentarzy:

  1. Owszem, w okolicach stolika 'mafijnych' nie powinno się siadać. Było 'skrajnie'. :D

    Pyknąłem również własną wersję wydarzeń na moim blogu.

    Pozdro mafia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą. Wrażenia estetyczne dla osób postronnych mogły być ekstremalne. Ale łotewer. Mafia rządzi, mafia radzi... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:58

    eee no wcale nie było tak źle ;) nikt nas nie prosił żebyśmy się zamkneli :P

    Agul

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałabyś odwagę powiedzieć naszej grupie, żeby się zamknęła? Zwłaszcza, że chwilę wcześniej sami sobie groziliśmy śmiercią i wyzywaliśmy się od najgorszych? :D

    A poza tym, to zrobiłem mały risercz rynku gier. Okazało się, że 'Mafia' występuje jeszcze w kilku wariantach: wilkołaki przeciwko farmerom, szeryf przeciwko bandytom i bandyci kłócący się o podział łupów.

    Z ciekawostek to mogę jeszcze polecić hardkorową grę Hystericoach. Nie będę tłumaczył, podam tylko linka:

    http://youtube.com/watch?v=Q2uVaMjb4Jc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:17

    ...ale ja nie rozumię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to podaję linka do zasad. W połączeniu z filmikiem powinno być jasne. I zachęcające :D

    Zasady gry:
    http://www.rebel.pl/repository/files/instrukcje/hystericoach%20maly.pdf

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagramy w to? Bo to wygląda mi na wielce emocjonującą i kontaktową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OK. W takim razie zakupię na imprezę u Ani. Złożę zamówienie pod koniec lipca. Czy mam zamawiać też dla Ciebie i Beaty 'Once Upon a Time'?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tak, zamawiaj :) Jedno dla mnie jedno dla niej :)

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.