Brittabella breaking news

18 sierpnia 2008

Wiadomości lokalne z serii hura!: Dziś, po dziesięciu miesiącach zbierania papierków, tworzeniu papierków i kontroli pracowników czy produkują aby papierki Wysoka Komisja w składzie czteroosobowym jednogłośnie zagłosowała za przyznaniem mojemu miejscu pracy akredytacji. Piszę o tym, bo to ja papierki zbierałam, tworzyłam i pilnowałam ich produkcji .

Dziękuję wszystkim za moralne wsparcie. I Rafałowi bardzo dziękuję, bo choć on papierków nie produkował, to cały czas mnie utwierdzał w przekonaniu, że się uda.

Gretek mówi, że mogę się czuć tak jakbym powiła dziecko. Ona jest matką to się jutro spytam czy po powiciu boli głowa. Mnie bolała.

Acha, wiem już na 100%, że stres mnie nie mobilizuje. Jak Agul mnie posłała po segregator, to stałam na środku pokoju jakby mi kto mózg wyciął i zastanoawiałam się co to jest segregator. Więc ja za stres jako element mobilizujący bardzo dziękuję.

Wiadomości również lokalne z serii Fuuuuuuuuuuuck! - sobotni grad zniszczył Gretkowi auto rozwalając szybę, a z dachu robiąc wytłoczkę do jajek. Na szczęście Gretek jest prawdziwą przewidującą kobitą i ma wykupione AC. Życzymy jak najmniejszych kosztów, szybkiego powrotu Renówki do zdrowia i żeby auto zastępcze nie okazało się heblem.

Wiadomości też lokalne - przepowiadam walnięcie płyt głównych w komputerach. Całkowicie za darmo!

A teraz się relaksuję. Ciiii....with probably the best beer in the world.

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Tylko czy teraz będzie mniej papierkowej roboty, czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już mniej ;), będziemy utrzymywać ją na stałym poziomie absurdu. :P

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.