Make love not war?


14 wrzesnia 2006

Usłyszałam własnie w radiu wiadomosć (potwierdzoną przez Agencję Reutera), że bliźniaczy brat Pana Prezydenta Kartofla podczas wyżebranej wizyty u Pana Prezydenta Największego Mocartstwa Ever zadeklarował, że Polska wysle do Afganistanu 1000 żołnierzy. Na własny koszt. To znaczy na koszt podatników. Czyli mój.

Ratunku! Dlaczego ktos decyduje za mnie na co przeznaczy moje pieniądze? A może Mr Potato nie wie na co wydawać?

Panie Prezydencie, nie ważne jak bardzo będzie się pan podlizywał, Ameryka ma nas w dupie!

1 komentarz:

  1. Anonimowy20:00

    Alez, moja droga, nie czepiaj sie Wielkiego Ziemniaka, raz, że ziemniak z definicji bulwa, dwa, obiecywal przeca tanie panstwo?
    No to mamy.
    :/

    OdpowiedzUsuń

A bardzo proszę, wyrzuć to z siebie.